Dziękuję za zapis na konsultację… 

Jestem profesjonalistą. Zależy mi, żeby na nasze spotkanie przyjść w 100% przygotowanym, aby wykorzystać każdą cenną minutę naszej rozmowy. Proszę, abyś najpóźniej 2 dni przed naszym spotkaniem przygotował poniższe kroki:

1. NDA

Umowa o zachowaniu poufności. Masz pewność, że nasza rozmowa zostanie między nami i żadne dane i statystyki Twojej firmy nigdzie nie wypłynął.
Proszę pobierz poniższy plik, uzupełnij go swoimi danymi i jeśli zgadzasz się z jego postanowieniami podpisz oraz wyślij na adres e-mail: [email protected].
Jeśli chcesz coś zmienić lub masz swój wzór NDA również prześlij go mailem.
W ciągu kilku godzin odeślę Ci plik podpisany przeze mnie podpisem kwalifikowanym.

2. Google Analytics 4

Podstawowe narzędzie analityczne do mierzenia tego, co dzieje się na stronach internetowych oraz mierzenia ich skuteczności

Udostępnij dostęp

Jeśli masz skonfigurowany GA4 proszę dodaj mnie ([email protected]) jako użytkownika.
Instrukcja

Stwórz konto

Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego śledzenia GA4 proszę stwórz konto i zainstaluj skrypt na stronie. Następnie przyznaj mi dostęp jak we wcześniejszym punkcie

Instrukcja

Pomoc

Jeśli masz problem z tym punktem proszę napisz mi SMS na numer +48785180769. Ja w wolnej chwili oddzwonię i znajdziemy rozwiązanie.

3. Google Search Console

Narzędzie Google, które pokazuje nam obecny ruch Organiczny w Google oraz pomaga w analizie SEO witryny

Udostępnij dostęp

Jeśli masz skonfigurowany Search Console proszę dodaj mnie ([email protected]) jako użytkownika.
Instrukcja

Stwórz konto

Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego Google Search proszę stwórz konto i zweryfikuj własność strony.  Następnie przyznaj mi dostęp jak we wcześniejszym punkcie

Instrukcja

Pomoc

Jeśli masz problem z tym punktem proszę napisz mi SMS na numer +48785180769. Ja w wolnej chwili oddzwonię i znajdziemy rozwiązanie.

4. Google Ads

System reklamowy Google.

Jeśli korzystasz z reklam Google przyznaj mi dostęp na maila [email protected], abym mógł zaudytować obecne działania.

Instrukcja



4. Meta Ads

System reklamowy Meta (Facebook i Instagram).

Jeśli korzystasz z reklam Meta Ads przyznaj mi dostęp na maila [email protected], abym mógł zaudytować obecne działania.

Instrukcja



5. Inne Narzędzia Analityczne lub systemy reklamowe

Jeśli korzystasz z innych narzędzi analitycznych (np. HotJar, Microsoft Clarity) lub systemów reklamowych (Tik-Tok Ads, Pinterest Ads etc.) proszę

przyznaj mi dostęp na maila [email protected]